donderdag 31 mei 2012

I love summer !!!




4 opmerkingen:

Nadja zei

Me, too! :-))
Beautiful photos!
:-))

Daisy zei

Merci meid.

De zomer mag van mij blijven!!!
Heb er al van genoten hoor ;)
En al veel ideetjes opgedaan ook voor mooie foto's :p

xxx

Nadja zei

Het is vreemd maar daarnet zag ik 'reacties' staan, zodat je een comment kon plaatsen.
Maar nu ineens weer niet meer.
Ik kan het nog via de mail die ik ontving met jouw reactie.
Kinderziekte van de 'nieuwe blogger', vermoed ik.
Laten we hopen dat dat gauw opgelost wordt.
Ja, ik kijk er al naar uit dat we eens de bossen kunnen intrekken voor foto's!
Zo te zien kennen jullie mooie plekjes!
XXX

Daisy zei

Ja ik geraakte er daarjuist ni meer op,Computers he... ale internet hahaha ;p

We weten zeker wel mooie plekjes;)
Maar deze is iets te openbaar.
hihihi ;))

:x